چن هفته بریم برا معاینه اوکیه؟

۲ پاسخ

چرادکترمن گفته ۳۲هفته ۳۳هفته بیابرامعاینه

من وایستادم دردام شروع شد ۳۹ هفته بودم رفتم معاینه گفتن دو سانتی ختم بارداری دادن

سوال های مرتبط

مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان دلارز خانمم😍 مامان دلارز خانمم😍 ۶ ماهگی
مامان لیان💜 مامان لیان💜 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا ۹ ماهگی
مامان اکانت پرید مامان اکانت پرید ۱۲ ماهگی
مامان پسرم دخترم مامان پسرم دخترم ۱۴ ماهگی