آی یو آی درد داره خانوما؟؟

۴ پاسخ

من یک مرحله انجام دادم درد داشت ولی نه غیر قابل تحمل

تا دارو بگیری بری تخمک کشی و بعدش باید ۲ تا پریودی بگذره بعد واست انتقال میدن انتقالتم منفی بشه ۲ تا پریود دیگه باید بگذره بعد دوباره ازمایشو سونوگرافی ک علت انتقال منفی رو بفهمن بعد وارد سیکل انتقال میشی دارو بگیری و.....ای وی اف حوصله میخواد زمانبره

نه عزیزم مثه معاینه میمونه خیلییم زمانش کوتاهه

ن عزیزم من تو یوتیوب ی ولاگر هست گزاشته بود دیدم خیلی رراحت بود

سوال های مرتبط

دوقلوها دوقلوها قصد بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وسوم بارداری
دوقلوها دوقلوها قصد بارداری
منم مامان میشم منم مامان میشم قصد بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته نهم بارداری