آی یو آی درد داره

۸ پاسخ

نه اصلا درد ندارع

نه اصلا

نه هیچ دردی نداره مثل سنو داخلی

نه درد داره نه چیزی منم کردم منتظر جوابم

مثل پاپ اسمیر دهانه رو باز میکنن و مایع رو میریزن داخل ، شل کن لذت ببر😃

من قرار بود با بیهوشی انجام بدم راستش

تقریبا مث سونو داخلی میشه

فک نکنمممممممم

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
دوقلوها دوقلوها قصد بارداری
منم مامان میشم منم مامان میشم قصد بارداری