اسپرم مرد آزمایشگاه تفکیک میکنه خوباش رو با یه لوله باریک پلاستیکی دکتر تو مطب تزریق میکنه تو رحمت...اصلا درد نداره و فقط ۱۰ دقیقه همونجا دراز میکشی رو تخت...کاا هیچی حس نمیکنی فقط همون دستگاه پلاستیکی که ماله معاینه اس وارد واژن میکنه که دهانه رحم باز کنن لوله تزریق وارد کنن...که اونم درد نداره...زمان بندیشم به تخمک گذاری و همه چیته..از سونو زمان مناسب تعیین میکنه آمپول آزادسازی بهت میده و تمام
سلام سوال منم هست هزینش چقده مشهده پیش کدوم دکتر خوبه برم
مثا تست پاپ اسمیره.
منم میخوام بکنم
میگن درد نداره در حد معاینه ست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.