خانما آزمایش تیرویید نوزاد ب نظرتون چنده ؟

۴۴ پاسخ

من بهداشت بردم ولی پونصد دادم

رایگان انجام دادیم

رایگانه

رایگان

خانه ی بهداشت رایگانه

رایگانه

رایگانه

من برا دوقلوهام دوسال قبل بهداشت ۷۵تومنی گرفت برا هر کدوم بچه ها
این یکی دخترمو بهداشت ۱۳۵ گرفت برا آزمایشش

بیمارستان های دولتی زیر ۷ سال اگه دکتر داخل سیستم رد کنه رایگانه ولی ما بهداشت برای غربالگری ۵۰۰ دادیم

ما چهارشنبه بردیم بهداشت رایگان گرفتن

سلام دوستان قطره اینفاکول یخچالی هست؟

۶۰۰دادیم

۵۰۰دادیم اونم گفت بایدنقدی باشه باراول اینقددادیم بقیشو فقط درحدقبض

بهداشت رایگانه

رایگان بهداشت مرکزی

بهداشت انجام داد پولی نگرف

بهداشت بردم هزینش ۱۵۰شد

بهداشت رایگانه

من پونصد و خورده ای دادم

دیگ رایگان نیست ۱۱۳۹ تومن

رایگان چی میگه
جا ما 500خورده هست
من یادم موقع دخترم رایگان بود

۲۵۰ از ما گرفتن بهداشت

رایگانه

500 فک کنم از ما گرفته بودن

بهداشت رفتم ۴۷۰ گرفت

آزمایشگاه بیرون چن تا دیگه ام آزمایش بود ۵۰۰

من مرکز بهداشت رفتم اما ۱۵۰ دادم

اولین بار۵۰۰
مابقیش حدود۵۰

رایگان

ازمایشگاه خصوصی من ۶۰۰ شد

مگه رایگان نیست؟

۱۵۰گرفتن از ما

من 2سال پیش 140تومن دادم

برا ما که رایگان نبود
خانه بهداشت ۵۰۰ و‌خوردی

من امروز ۱۴۰دادم

من امروز۱۶۷

۹۰ تومن

رایگان مگه نیست؟

من بهداشت دادم ۵۰ تومن بود

ما 570 دادیم

من امروز رفتم مرکز بهداشت حدود۶۰۰ گرفتن

من ۴۷۰دادم

من ۴۵۰دادم

۴۵۰ بود اینجا

سوال های مرتبط

مامان دوفندق وآرکان مامان دوفندق وآرکان ۹ ماهگی
مامان ِنینی❣️❣️ مامان ِنینی❣️❣️ ۴ ماهگی