من بهداشت بردم ولی پونصد دادم
رایگان انجام دادیم
رایگانه
رایگان
خانه ی بهداشت رایگانه
رایگانه
رایگانه
من برا دوقلوهام دوسال قبل بهداشت ۷۵تومنی گرفت برا هر کدوم بچه ها
این یکی دخترمو بهداشت ۱۳۵ گرفت برا آزمایشش
بیمارستان های دولتی زیر ۷ سال اگه دکتر داخل سیستم رد کنه رایگانه ولی ما بهداشت برای غربالگری ۵۰۰ دادیم
ما چهارشنبه بردیم بهداشت رایگان گرفتن
سلام دوستان قطره اینفاکول یخچالی هست؟
۶۰۰دادیم
۵۰۰دادیم اونم گفت بایدنقدی باشه باراول اینقددادیم بقیشو فقط درحدقبض
بهداشت رایگانه
رایگان بهداشت مرکزی
بهداشت انجام داد پولی نگرف
بهداشت بردم هزینش ۱۵۰شد
بهداشت رایگانه
من پونصد و خورده ای دادم
دیگ رایگان نیست ۱۱۳۹ تومن
رایگان چی میگه
جا ما 500خورده هست
من یادم موقع دخترم رایگان بود
۲۵۰ از ما گرفتن بهداشت
رایگانه
500 فک کنم از ما گرفته بودن
بهداشت رفتم ۴۷۰ گرفت
آزمایشگاه بیرون چن تا دیگه ام آزمایش بود ۵۰۰
من مرکز بهداشت رفتم اما ۱۵۰ دادم
اولین بار۵۰۰
مابقیش حدود۵۰
رایگان
ازمایشگاه خصوصی من ۶۰۰ شد
مگه رایگان نیست؟
۱۵۰گرفتن از ما
من 2سال پیش 140تومن دادم
برا ما که رایگان نبود
خانه بهداشت ۵۰۰ وخوردی
من امروز ۱۴۰دادم
من امروز۱۶۷
۹۰ تومن
رایگان مگه نیست؟
من بهداشت دادم ۵۰ تومن بود
ما 570 دادیم
من امروز رفتم مرکز بهداشت حدود۶۰۰ گرفتن
من ۴۷۰دادم
من ۴۵۰دادم
۴۵۰ بود اینجا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.