دخترا اینجا چی نوشتهه
اسم داروعه چیههه؟😭😭😭

تصویر
۷ پاسخ

انگار کپسول برای عفونت هست.مثل داکسی سیکلین.بازم مطمعن نیستم

بده دارو خونه خب

داکسی معلوم میشه فقط😅

فک کنم کپسول داکسی سایکلین هستش اگه اشتباه نکنم…
برای درمان عفونته و انتی بیوتیکه.
دستورشم ک نوشته
از روز اول پریود صبح و شب وسط غذا وبا آب فروان هم خودت و همسرت بخورید

داروخونه نپرسیدی

https://t.me/+nMqBbKRm2xI1MjU8
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن.یا درد دل دارن.بیاین تلگرام گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین=@Shkufe2024

متوجه نشدم.کپسول ک از روز اول پریود باید بخوری.واسه چی دارو داد

سوال های مرتبط

mina mina قصد بارداری
Fa.m Fa.m قصد بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته یازدهم بارداری
مامان فندق🫴🏻 مامان فندق🫴🏻 هفته هشتم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد ۱ سالگی
نازنین نازنین قصد بارداری
مامان ضربان قلبم مامان ضربان قلبم هفته سیزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری