سلام دخترا نظرتون به اسم معصومه چیه

۱۵ پاسخ

نورا بذار هم مذهبی هم شیک

من اسم عربی رو بچه هام نمیزارم فقط ایرانی چون ایرانی ام
حضرت معصومه ادم بزرگی بوده
اما اتوسا چطور؟ اصلا راجبش خوندی ی زن اتش ب اختیار تاریخ بود ! اینا حتی اگر قدیمی هم باشن بازم جذابن ...
اسم دختر خودمم روشنا هست نیازی ب تجرمه نداره🫢

خیلی اسم سنگین و قدیمی هست
حتی اگه میخوای مذهبی بزاری یه چیز جدیدتر بزار مثلا حلما ،اسرا ، آیه

نزاربچه گناه داره بعدتومدرسه مسخرش میکنن قدیمیه

عزیزم اسم سدنا،بشرا،هدا،حلما،نورا،آیه،قشنگن اگه دوس داشتی

😐😐😐😐😐😐😐😐😐🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

من مامانم اسممو دوست داشت بزاره
معصومه
حتی چند سال اول به این اسم صدام میکرد(تا قبل از پیش دبستانی)
اما بابام اسم مهرنازو گذاشت که واقعا راضی ام و اسممو دوست دارم
اون زمانا هروقت مامانم منو معصومه صدا میکرد هم عصبی میشدم ،اون اسمو دوست نداشتم

قشنگ نیست اصلا

من خودمم طرفدار اسم مذهبیم
ولی خب مثلا اسم خودم زینب
خودم دوسش دارما
ولی خبقدیمیه
به دل میشنبه ها
نمیدونم منظورمومتوجه میشین یانه

بگرد بنظرم القاب حضرت معصومه رو پیدا کن اگه دلت میخاد حتما اسم دختر به ایشون مربوط باشه.گمونم حلما هم لقب ایشونه

قشنگه اما امروزی نیس

چی بگم

قشنگه اما قدیمیه

قشنگه

زیباست

سوال های مرتبط

مامان فندوقَم🌰 مامان فندوقَم🌰 هفته یازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
حدیث حدیث قصد بارداری
مامان معجزه💙🩵 مامان معجزه💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان میرا مامان میرا هفته هفدهم بارداری
مامان جوجَم🧸🤎 مامان جوجَم🧸🤎 هفته سیزدهم بارداری