۵ پاسخ

هماتوم و جدی بگیرید استراحت کن و شیاف بزار حتما من از هفته هشتم دارم و الان که دارم میرم۱۷هفته همچنان هست پله بالا پایین نکن کار سنگین نکن میوه هم کیوی سعی کن بخوری جذبش کنه

لکه چرک یعنی لک خون قهوه ای؟ چه رنگی بود؟

لکه چیه

عزیزم ی هماتوم خفیف داری..استراحت کن چیز خاصی نیست..استراحت زیاد بکن..نزدیکی نکن..پله ام بالا پایین نکن

هماتوم داری استراحت مطلق باش و شیاف و امپول استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته چهلم بارداری
مامان 🐣بانی 🐣 شاهان مامان 🐣بانی 🐣 شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مون مامان جوجه مون ۷ ماهگی
مامان صنم مامان صنم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی روزهای ابتدایی تولد
مامان هانی مامان هانی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی