۸ پاسخ

عالیه

نه خوبه عزیزم ماشلا

عالیه خداروشکر
براحرکت پاهاش پرسیدی؟

نه عزیزم وزنش نرماله

عالی خواهر همین روال ادامه بده انشالله به۳ میرسه

نه اوکیه 🧿۳ کیلو میشه نی نی

نه بابا خیلی خوبه

نههه خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان شاهان🧸 مامان شاهان🧸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل‌پسر مامان گل‌پسر ۷ ماهگی