۳ پاسخ

من با ماما همراه صخبت کرذم گفت چهارسانت بشی میام بهت ورزش میگم بعد برو زایمان مامای یخش یچه رو میگیرع یه ساعت بغدم من میرم😐

قطعا خوبه

من دوستم تازه زایمان کرد
میگه از وقتی دردم شروع شد رفتم مطب دکتر ورزش کردیم و دوش اب گرم بود ساعت ۱۱رفتم بیمارستان ۱۲زایمان کرده
عالیه ۳تومن میگیرن ولی بنظرم بیشتر از اینا ارزش داره

سوال های مرتبط

مامان 🐇Avina jon🎀💕 مامان 🐇Avina jon🎀💕 ۷ ماهگی
مامان آرین😍❤️ مامان آرین😍❤️ هفته چهلم بارداری