۸ پاسخ

شما جنسیت بچه چی هست ربطی داره به تهوع ؟

من همش امیدوارم با شروع هفته جدید تموم بشه ولی چرا ادامه داره خسته شدم 🥴

منم دارم هنوز😐🤮

عزیزم ...من دو تا بچه قبلی ...تا هفت هشت ماه تهوع داشتم ...هشت و نه کمتر شده بود ولی تا آخر کلا بود...بالاخره تموم میشه

خوب میشی منم تهوعم شدید بود تا تقریبا ۲۳هفته داشتم د بعدش کم کم خوب شد الان د کامل قطع شده

منم دارم 🥲

چرا خانومای قدیمی اینجوری تهوع نداشتن!! اونقدر هم بچه میاوردن. ما جدیدا خیلی تهوع داریم. من نمیبینم این خانومای قدیمی بگن ویار تهوع داشتیم!!! دهن ما صاف شد

خدا میدونه .بدن با بدن فرق داره شاید تا اخر شاید تا فردا معلوم نیست

سوال های مرتبط

مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته بیست‌ویکم بارداری