خدایا این تهوع کی تموم میشه یعنی دیگ دیونه شدم😭 😭

۶ پاسخ

تموم نمیشه انگار بدترم میشه😭😭🖤من امونم بریده🖤

من هنوزم دارم با دمیترون زنده ام

هرهشت ساعت دمیترون بخور

تا اخر 25 26 هفتگی داری بعدش کم میشه

تا آخر هست لنتی
با قرص گذروندم

منم دارم🥲🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان گل گلی 🌸💗 مامان گل گلی 🌸💗 هفته سی‌وچهارم بارداری