دهه ۷۰ فلک زده.....🥲
تازه از الآن به بعد مشکلات اقتصادی شروع خواهد شد...
من هشتادیا تا بچه بودیم مشکلات ننه بابامون بود بزرگم شدیم مشکلات خودمون
اینقدر دیگع بلا سرمون اومده انگاری سر شدیم
یعنی اصلا تموم میشه استرس این روزا رو من از بارداریم بیشتر دارم
دقیقا دهه۸۰ها هیچ لذتی از زندگی نبردیم همیشه یه مشکلی بوده
خوش بحار اونایی که خونه خودشونن حداقل
من یک ماهه خونه مامانمم خسته شدم دیگه🥲
بچه پسر یا دختر
منم همینم حس افسردگی دارم بخدا
پس ما دهه هفتادیا چی بگیم 😂
عزیزم دهه شصتیا چی بگن نه جوونی کردیم نه زندگی الانم باید نگران آینده بچه هامون باشیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.