سلام چندهفته رفتین ازمایش گلوکز؟؟
۲۴هفته و۳روزبرم خوبه؟

۱۳ پاسخ

عزیزم درخاس میدی پیج قبلیم پاک شد 🥲🥹 تمام دوستامو گم کرده ام

من 27 هفته رفتم

من تو ۲۵هفتع ام هنوز نرفتم

من امروز رفتم۲۳ هفته و ۶ روز

من ۲۶ هفته رفتم

۲۴هفتع و۳روزمه
منم برم فردا پس فردا دیگه؟

۲۳هفته و ۴روز
جوابش رو هم ۴روز بعد دادن

اره خوبه از ۲۴ به بعد میشه رفت
منم فردا میخوام برم

من فردا ۲۴ هفته و ۶ روزمه میرم

من ۲۸ هفته😅

اره فردا برو امشب از 10به بعدم چیزی نخور...شام سبک بخور

سلام عزیزم اره برو دیگه

اره خوبه از ۲۴هفته دیگ میشه رفت

سوال های مرتبط

مامان نی نی های من مامان نی نی های من ۸ ماهگی
مامان دوقلوها🩵🩷 مامان دوقلوها🩵🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم هفته سی‌ام بارداری
مامان دخمل ناز مامان دخمل ناز ۷ ماهگی
مامان دخترم وپسرم مامان دخترم وپسرم ۷ ماهگی
مامان کیان✨️🐣 مامان کیان✨️🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌ودوم بارداری