فردا وارد ۲۴هفته میشم میتونم ازمایش گلوکز بدم؟

۵ پاسخ

من فردا میشم ۲۳هفته و ۶روز دکتر گفت فردا انجام بده

اره دیگه ۲۴ هفته و یکی دو روز برو

من رفتم آزمایشگاه بسته بود بخاطووضعیت جنگ

بله عزیزم دکتر منم گفته همون اول ۲۴هفته برم.

ینی برا ۲۴هفته باید آزمایش کلوگزداد؟

سوال های مرتبط

مامان فندق🥹 مامان فندق🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🩵🩷 مامان دوقلوها🩵🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم هفته بیست‌ونهم بارداری