من ساعت هشت هندونه خوردم میتونم ازمایش گلوکز بدم فردا ؟؟؟

۵ پاسخ

۸ ساعت ناشتایی کافیه

منم نون و پنیر خوردم ی ربع پیش
یعنی نمیتونم برم؟

اره میتونی ازمایش بده

بله میتونی ۸ ساعت ناشتا باشی کافیه

اره بابا من شب قبلش بستنی و ماکارونی خورده بودم

سوال های مرتبط