۳ پاسخ

تو جواب ازمایش قند خونت که تاثیری نداره سرما خوردگی، شاید بخاطر بیماریت ناشتایی اذیتت کنه ضعف کنی

بله میتونی

زنگ بزن ازمایشگاه بپرس

سوال های مرتبط