۷ پاسخ

سلام من دخترم دوماهگی دندون دراورد و عاملش ژنتیک بود که از خودم به ارث برده بود ولی پسرم شش ماهگی

پسر منم آب دهنش میاد و همش میخواد یچی بکنه دهنش میگن شاید میخواد دندون دربیاره

اواخر۶بودک مشخص شدازلثه فعلاهنوزشه

تازه یدونه دراورده

یعنی تو5ماهگی دندون درتوردیالثه سفت میکردپسرمن خیلی آب دهنش میره همش میخوادیه چیزی گازبگیره

سلام

۵ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان پناه خانم👧🏻♥️ مامان پناه خانم👧🏻♥️ ۶ ماهگی
مامان ملیکا🎀🍓 مامان ملیکا🎀🍓 ۴ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان رادوین و رایمن مامان رادوین و رایمن ۱۱ ماهگی
مامان hosein مامان hosein هفته بیست‌وچهارم بارداری