سمنو برای وزن دهی این ماه هاخوبه؟

۶ پاسخ

عالیه من هر روز ۴ تا قاشق میخوردم وزن بچم رفت بالا

من ۱۰کیلو تو ۲ماه خوردم خودم ۲۰کیلو اضافه کردم بچم هیچی طفلی

من کاسه کاسه خوردم ولی سونو نرفتم ببینم

اره خیلی خم وزن میده ، من به قصد وزن دهی نمیخوردم زیادم نمیخوردم ولی خیلی وزن داده به نینی😅
آخه دقیقا تو ایامی میخوردم ک دلم ب غذا نمی‌کشید سمنو میخوردم زنده میموندم😂

سمنو گرمیه. زیاد نخور.

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان اورهان👶🏻💙 مامان اورهان👶🏻💙 ۱۲ ماهگی
مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان مهدیار




🩵 مامان مهدیار 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی