۹ پاسخ

مامان جوجه اخی😢😢اینجوری اگه بیمه داشته باشی خیلی گرون نمیشه عزیزم انشاالله خیره🌹

مامان جوجه میتونی بری درمانگاه برات بنویسه مجانی

من قبل عید یعنی ۱۸اسفند قندو تیرویید شد ۶۰۰امروز رفتم فقط تیرویید شد ۸۵۰ همون ازمایشگاه من موندم باید هر ماهم چک بشم این چه وضعیه 😔

من تیروئید و قند دادم با بیمه ۸۰ تومن شد

من کلی آزمایش هورمونی برام نوشتن قندم خودم گفتم توش بزارن 580شد بیمه داشته باشی کمتره

تیروئید اینجا ۱۹۰ دادم

واژینال چرا میخوای بری؟

واژینال ۵۰۰ اینا
قند ‌و تیر‌عیدم همون ۵۰۰ اینا میشه

سونو واژینال آزاد بهمن پارسال شد ۶۲۸٫۰۰۰

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسری🐣💙 مامان پسری🐣💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته هجدهم بارداری