خانم ها هزینه سونو آنو مالی چقدره؟ آزمایش هم داره؟

۱۰ پاسخ

عزیزم از من ۳ تومن شد...آزمایش هم ندادم

ب من گفت ۵۴۰۰

پرسیدم ۲۹۰۰

از من ۵۲۰۰شد هزینه سنو انومالی

من فقط هم سنو انومالی بود ۵۶۰۰

نمیدونم والا قیمتا متغیره هرکی ی قیمت میگه
من ازمایشم و سونوگرافیم نرمال بود اما دکترم حساسه گف این ازمایشم انجام بدم ی چیز حدود ۳ ۴ تومن باشه شاید جوری ک تو گهواره میگن

نه عزیزم اگه ان تی بدون مشکل بود نداره ازمایش
من بدون بیمه سونو انومالی رو اردیبهشت ۵۳۰۰ دادم

آزمایش اگه ان تی سالم باشه نیاز نیست من دادم۲۶۰۰

نه عزیزم ازمایش نداره
من رفتم۲۸۰۰شد

برا من3/300شد.آزمایش نداره

سوال های مرتبط

مامان Nini مامان Nini هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا ۳ ماهگی
مامان میراث مامان میراث ۲ ماهگی
مامان نی نی🧿 مامان نی نی🧿 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا🪽 مامان هدیه خدا🪽 هفته بیست‌وهشتم بارداری