عزیزم از من ۳ تومن شد...آزمایش هم ندادم
ب من گفت ۵۴۰۰
پرسیدم ۲۹۰۰
از من ۵۲۰۰شد هزینه سنو انومالی
من فقط هم سنو انومالی بود ۵۶۰۰
نمیدونم والا قیمتا متغیره هرکی ی قیمت میگه
من ازمایشم و سونوگرافیم نرمال بود اما دکترم حساسه گف این ازمایشم انجام بدم ی چیز حدود ۳ ۴ تومن باشه شاید جوری ک تو گهواره میگن
نه عزیزم اگه ان تی بدون مشکل بود نداره ازمایش
من بدون بیمه سونو انومالی رو اردیبهشت ۵۳۰۰ دادم
آزمایش اگه ان تی سالم باشه نیاز نیست من دادم۲۶۰۰
نه عزیزم ازمایش نداره
من رفتم۲۸۰۰شد
برا من3/300شد.آزمایش نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.