۱۶ پاسخ

من دیروز پرسیدم گف۴۵۰۰

واسه من ۳۸۰۰ شد با بیمه خودم قرار داد نداشت نامه داد که کامل هزینش برگشت

من ۱۲۰۰ شد

1150شد مال من

سلام سونوانومالی من یک وپانصدشدوازمایشم سه‌میلیون

1800ازادش شد

هر شهری فرق داره و توی هر شهری هم باز هر مرکز سونویی فرق داده هزینه ها . ولی کلا هزینه هاش از ۱۵۰۰ شروع میشه تا ۳۵۰۰

مال من ٣٧٠٠شد

من 1600دادم

۱۸۰۰ بود

بستگی به شهر و مرکزی که میری داره من انومالی دو بار دادم یبار ۱۷۰۰ یبار ۲۲۰۰

۱۸۰۰
۲۵۰ یا ۳۵۰ شو بیمه تأمین کم کرد

بسته به تعرفه مرکزت هم داره

من برای سه شنبه وقت گرفتم ۳۳۰۰
واژینال هم برای طول سرویکسم نوشته

برای من شد ۲۹۰۰

من ک انتی شد ۳تومن

بستگی به شهرت. و اون مرکزی ک میری داره
من ۱۴۰۰ دادم

سوال های مرتبط

مامان سورنا💙لیانا🩷 مامان سورنا💙لیانا🩷 ۵ ماهگی
مامان پسری🐣💙 مامان پسری🐣💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا ۳ ماهگی
مامان میراث مامان میراث ۲ ماهگی
مامان نی نی🧿 مامان نی نی🧿 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان Nini مامان Nini هفته بیست‌ویکم بارداری