خانومای گیلانی هزینه سونو انو مالی چقدر دادید؟؟

۲ پاسخ

عزیزم زنگ بزن چنتا مرکز سونوگرافی قیمت رو بهت میگن چون قیمتا با توجه به بیمه پایه و بیمه تکمیلی با هم دیگه فرق میکنه مثلا من سونو انتی دادم 3.100 آزاد ولی یکی با بیمه داد حدود 900 فک کنم

یک میلیون پونصد

سوال های مرتبط

مامان پسری🐣💙 مامان پسری🐣💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا ۳ ماهگی
مامان میراث مامان میراث ۲ ماهگی
مامان نی نی🧿 مامان نی نی🧿 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سورنا💙لیانا🩷 مامان سورنا💙لیانا🩷 ۴ ماهگی
مامان Nini مامان Nini هفته بیست‌ویکم بارداری