چطوره جواب سونو انو مالی من دوستان

تصویر
۸ پاسخ

خوبه که پایین نوشته نرمال
بعد وزن جنینتم خوبه یعنی داره طبیعی رشد میکنه

براچی خیلی نگرانی

مبارک عزیزم

از خود سونو هم بپرسیدی بهت میگفت بهش بگفتی خوب بهت میگفت من ازش سوال کردم گفت خوبه بعد عصرش رفتم نشون دکتر دادم

فکر کنم نوشته خوبه همه چی

نی نی چی هست

چرا ببرش پیش دکترت عصری

خیلی نگرانم

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۳ ماهگی
مامان میراث مامان میراث ۲ ماهگی
مامان نی نی🧿 مامان نی نی🧿 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان Nini مامان Nini هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسری🐣💙 مامان پسری🐣💙 هفته نوزدهم بارداری