سلام مامانا گرمبچر خوبه برا رفلاکس؟

۱ پاسخ

گریپ میکسچر واسه کولیک و دل درده
واسه بچه های ک رفلاکس دارن داروهای با اسانس نعنا خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان فرهاد و فرهام مامان فرهاد و فرهام ۷ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان ابوالفضل و الهه مامان ابوالفضل و الهه ۵ ماهگی
مامان اراد و جوجه مامان اراد و جوجه ۵ ماهگی
مامان آیسا✨️🧸 مامان آیسا✨️🧸 ۷ ماهگی