خانما برا رفلاکس چی خوبه

۱ پاسخ

من تشک آنتی رفلاکس گرفتم خوب بوده تاالان دکتر هم بردم فاموتیدین داده خیلی خداروشکر تاثیر داشتن

سوال های مرتبط

مامان اراد و جوجه مامان اراد و جوجه ۵ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۳ ماهگی
مامان فرهاد و فرهام مامان فرهاد و فرهام ۷ ماهگی