برا رفلاکس نوزاد نارس چی خوبه؟

۳ پاسخ

گروه نوزادان نارس نوزاد زودرس کوچولوی عجول ۳۲ هفته ۳۳ هفته۲۸ هفته ۳۵ هفته کم وزن دستگاه nicu
برای عضویت گروه ب ایدی زیر درروبیکا پیام بدین
M79402403
این ایدی روبزنین

سلام شما چن هفته زایمان کردین و چند کیلو بود موقع ب دنیا اومد رفت دستگاه چن وقت دستگاه موند؟؟

نوزاد منم رفلاکس شدید داشت هنگام ترخیص دکتر پودر نوشته بود ولی رفتم پیش متخصص دیگه قطره کولیک ایز با بی بی کر نوشت گفت اصلا پور نده خداروشکر الان بهتره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۲ ماهگی
مامان چیچوک💙💙 مامان چیچوک💙💙 ۹ ماهگی
مامان کودک مامان کودک ۷ ماهگی
مامان ابوالفضل و الهه مامان ابوالفضل و الهه ۵ ماهگی
مامان اراد و جوجه مامان اراد و جوجه ۵ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۳ ماهگی