شباف پروژسترون معقدی بهتره بزاریم یا واژینال

۱۴ پاسخ

زیاد فرق نداره
اگه لکه بینی داری مقعدی اگه نداری هم مقعدی بهتره کثیف کاری نداره و ریسک عفونت نداره

مقعدی خیلی بهتره. واژینال همش میریزه بیرون

دکتر به من گفت واژینال بهتره

من که مقعدی میزارم

اول واژینال گذاشتم بیشترش میریزه

مقعدی جذبش بیشتر

من مقعدی میزارم چون واژینال شورت کامل کثیف میشه

ببین برا کسایی که خونریزی داشتن میگن مقعدی بزارین که دوباره تحریک نشین

مقعدی میزارم

مقعدی

من واژینال نیزاشتم بهتر بود

واژینال اگر عفونت میگیری معقدی بزار

من واژینال میذاشتم
واژینال بهتره

م.ق.ع.د.ی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 😍پناه‌وتودلی😍 مامان 😍پناه‌وتودلی😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان میعاد وتودلی مامان میعاد وتودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو 🪽❤️! مامان کوچولو 🪽❤️! هفته هجدهم بارداری
مامان ادیب مامان ادیب هفته هجدهم بارداری