سلام سنو ان تی جنسیت درست میگه؟ یا خطا داره ؟؟

۱۳ پاسخ

بستگی به دکترت داره. بعضیا از رو زاویه لگن میگن. واسه من تو ۱۲ هفته قطعی گفت دختره، انومالی ام تاییدش کرد
میگفتن ۹ هفته ام جنسیت تشخیص داده و درست دراومده

از من اشتباه گفت

برای من ک نگفت

برا من درست بود البته سونو که من رفتم خیلی دقیقه

بستگی داره ک کجا رفتی

واسه من ک درست. بود

اطراف من خیلی ها اشتباه شده

والا من واسه پسرمم درست گفته بود اینم دوباره احتمال داد پسر باشه

واسه بیشترا درست واسه بعضیا خطا داده

احتماله فقط

احتمال زیاد درسته

۹۰ درصد اگه جای معتبر بری درسته

۸۰ درصد درسته

سوال های مرتبط

مامان نمیدانم مامان نمیدانم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان جوجه🐥 مامان مامان جوجه🐥 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۴ ماهگی
مامان نمیدانم مامان نمیدانم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رایان😌🩵 مامان رایان😌🩵 هفته سی‌وسوم بارداری