كسي هست به بچش اپتاميل ar بده سوال دارم

۳ پاسخ

خیلی غلیظ میشه انگار ماست

من هرچي گشتم اپتاميل ar نبود
خارجيش بود كه دونه اي ٢/٥٠٠ بود

من ببلاک ar میدم

سوال های مرتبط

مامان نیهان خانم 

💕💕💕 مامان نیهان خانم 💕💕💕 ۴ ماهگی