کیا دیر زایمان کردن ولی زایمانشون راحت بود؟؟؟

۴ پاسخ

دیر خوب نیست

عزیزم هنوز زایمان نکردی؟؟؟

من 40 هفته زایمان کردم ازساعت 8شب تا ساعت 3 ظهر دردطبیعی کشیدم بعد سز شدم🥴

من ۴۰ هفتگی زایمان کردم قرار بود طبیعی باشه اما سز شدم و اونقدرا که میگن سخت نبود برام

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی