کیا قبل زایمانشون ژلیش کردن ناخناشونو اوکیه؟

۴ پاسخ

باید یکی از ناخن هات ازاد باشه به خاطر اینکه مرتب اکسیژنت را چک میکنن

اتفاقا چند روز پیش دکتر اطفال یه خانمی رو تاکید کرد که کاشتشو ریموو کنه.خانما اصرار داشت که من از بهداشت ناخنام مطمئنم ولی دکتر میگفت شما فقط ظاهرا شستی و تمیز کردی ولی اگه از انواع قارچ ها و میکروب هایی که زیرش جمع میشه خبر داشتی نه فقط کاشت رو بلکه ناخنات رو بخاطر بچه ات کاملا کوتاه میکردی.

منم دوست داشتم انجام بدم ولی دوباره پشیمون شدم گفتم تا بعد بدنیااومدنش

من فردا وقت کاشت دارم😬😬😬

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان آرن❤️ مامان آرن❤️ ۱۴ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی