۴ پاسخ

من کیسه ابم پاره شدع بود ولی درد نداشتم با قرص و امپول زایمان کردم

تو چعل هفته یا بهدش میزنن.

۴۰هفته رد کنه آمپول فشار میزنن زیر۴۰هفته نمیزنن همسایمون رفتتو۴۱امپول زدن

آمپول فشار تو ۳۵ هفته نمیزنن

سوال های مرتبط

مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی
مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 ۴ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۵ ماهگی