خانوما پستونک فریگ کسی داده به نوزادش خوبه؟

۴ پاسخ

خیلی خوبه پسر من راحت میگیره

منم خریدم نمیدونم دوست داشته باشه یا نه

اره پسر من اونت ، هی اورشی، بیبی لند، وی کر داره ولی فقط فریگ میگیره

منم فقط تبلیغاتشو دیدم
ولی همه میگن اونت بهتره

سوال های مرتبط

مامان لیان👶🏻🩷 مامان لیان👶🏻🩷 ۴ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۸ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی