شیرخشک نان چطوره؟

۷ پاسخ

منم نان 1 میدم ماشالا 😍 الان وزن بچم 7100

من ۹۰تا بش میدم

وزن دهی خوبه داره ولی بچه یبوست میشه آبتامیل خوبه

یبوست نمیکنه وزن دهیش خیلی خوبه بچع‌رو قشنگ سیر میکنه

پسر منم شیر نان بش میدم خدارو شکر خوبه

استفاده نکردم ولی شنیدم سنگینه و بچه یبوست میشه

وزن دهیش خوبه من میدم

سوال های مرتبط

مامان ماهان🩵 مامان ماهان🩵 ۱۷ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۶ ماهگی
مامان کوچولو 🌙 مامان کوچولو 🌙 ۱۴ ماهگی
مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی ۱۳ ماهگی
مامان ایهان 🥰 مامان ایهان 🥰 ۳ ماهگی
مامان پسرام🤎🧸 مامان پسرام🤎🧸 ۱ سالگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان ماهان 💙 مامان ماهان 💙 ۵ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۳ ماهگی