این شیر خشک چطوره؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

منم به دخترم میدم خوبه وزن دهی خوبی هم داره

من سردختراولم اینومیدادم واون موقع هم ی وقتایی نبود

اتفاقاً این شیر زیاده اصلا مشکل کمبود و گشتن نداره

من دادم اسهال شد کلا بچه ام

خیلی خوبه وزن هم اضافه میکنه

من از این میدم خیلی خوبه خداروشکر به دخترم ساخته وزن گیریشم خوبه ولی کمیابه من همیشه مشکل پیدا کردنشو دارم

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۲ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا ۱۶ ماهگی
مامان پسرام🤎🧸 مامان پسرام🤎🧸 ۱ سالگی
مامان حسام کوچولو مامان حسام کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان ماهان🩵 مامان ماهان🩵 ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۹ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۳ ماهگی