۳ پاسخ

من میدم بد نیس زیاد وزن دهی نداره

من میدادم وزن دهی نداشت

من تاسه روزپیش میدادم غلیظه حل نمیشه خوب توآب واینکه تورشت دیگه پیدانمیشدمجبورشدم عوض کنم شیردخترمو

سوال های مرتبط

مامان MIRAN.YAZDAN🪺 مامان MIRAN.YAZDAN🪺 ۱۷ ماهگی