۲ پاسخ

میرم داروخانه کدملیش رو میدم سهمیه شیرش هر برندی بخام میگیرم

من میدم ،اگه منظورت با سهمیه اس

سوال های مرتبط

مامان رهاو رضا مامان رهاو رضا ۱۷ ماهگی
مامان 👣💙آرمان💙 👣 مامان 👣💙آرمان💙 👣 ۱۳ ماهگی