۷ پاسخ

من ببلاک دادم اسهال شدم بچم

عاالیه

ببلاک خیلی وزن دهی خوبی داره

خوبه من نان دادم نساخت

من دیروز کلا ببلاک کامفورت دادم به بچم نساخت دوباره آپتامیل دادم مزه آپتامیل بهتره

وزن دهی خوبی داره

من قبلا میدادم وزن دهیش عالی بود

سوال های مرتبط

مامان 👣💙آرمان💙 👣 مامان 👣💙آرمان💙 👣 ۱۳ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان سلین🐣 مامان سلین🐣 ۶ ماهگی