رنگینک قندداره؟؟؟ اشکال نداره ی کوچولوبخورم

۳ پاسخ

چه خوب که انقدر رعایت میکنی
من عذاب وجدان دارم اصلا رعایت نمیکنم

اگه مشکل قند نداری بخور
نوش جونت

اره باخرما درست میشه دیگه خرماقند داره
ی کوچولو اشکالی نداره
مگه‌ مشکل قندداری؟

سوال های مرتبط

مامان سهیل ودخملی😍 مامان سهیل ودخملی😍 ۶ ماهگی
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه هفته سی‌وپنجم بارداری