قند دارم حلیم قندداره بخورم براوزن بچه؟؟

۲ پاسخ

کم بخور بدون نون بخور
چون خودش پر از کربوهیدراته که تو بدن تبدیل به قند میشه.

با شکر و دارچین نخورین فکر نکنم مشکلی پیش بیاد

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ ماهگی
مامان دخملی وپیسر مامان دخملی وپیسر ۶ ماهگی
مامان مامان امیرحسین مامان مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی
مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۳ ماهگی