بنظرتون پودرلیدی قندداره؟

۸ پاسخ

من دیابت داشتم دکترم کاکائویی گفت بخرم روزی دو پیمانه با لیوان شیر سرد میخوردم

نمیدونم منم خیلی دوست دارم بدونم
چون می‌خوام بخورم
قند ندارم ولی چون آب دور جنینم زیاده گفته قند دار نخورم

والا رو قوطیش که نوشته قند نداره و کلا پروتئینه.من یه هفته خوردم اصلا تغییر نکردم تازه احساس کردم اشتهام کمتر شد.انگار سیرم می کرد همش

هم معمولی قند دار داره هم بدون قندش هست

منکه دارم میخورم وازمایش قندهم دادم قندم نرمال بود

سعی کن غذاهای پروتیینی بخوری سینه فیله هرچی تا سراغ این چیزا بری

پفه دیگه

بله زیاد

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان yara🦢 مامان yara🦢 ۵ ماهگی
مامان پارمیس مامان پارمیس روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرمو💙دخترم💓 مامان پسرمو💙دخترم💓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پارمیس مامان پارمیس روزهای ابتدایی تولد
مامان ستین 🫀من مامان ستین 🫀من ۱۲ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد