روزی سه بار پودرلیدی خوبه یابیشتربخورم

۷ پاسخ

عزیزم معمولا روزی یه لیوان باید بخوری باشیر ولرم بخور

اين سوال منم هست روش ك نوشته ٦ پيمانه در يك ليولن اب

مگه خیلی وزن نینیت کم‌بود؟

روری دوبار روش نوشته

روزی دوباره قندتو بالا نبره

قند میگیری چخبره سه بار ۱ با نهایتن ۲ بار

چرا سه بار

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ ماهگی