۷ پاسخ

نه دکتر من گفت زرشک و زعفران تو برنج اشکال نداره ولی شربت زعفران نبایدبخوریم

وای منم خیلی هوس کردم ولی ته چین زعفرونش زیاده نخوری بهتره حالا یهدفعه اشکال ندارع بد ب دلت نده

نه نداره

نه عزیزم کم بخوری طوری نمیشه

من داخل چاییم یه عالمه زعفرون ریختم هرروز هم از همون دم میکردم میخوردم ، تو حجم زیاد نباید استفاده بشه مثلا دم کرده زعفرون خوب نیست ، ولی تو غذا اصلا اشکالی نداره ، نهایتا نوک قاشق زعفرون توش بوده دیگه

یکم ماست دوغ یچیز سرد بخور

منم امشب تهچین گذاشتم ولی هفتت پایینه نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان مامانی🩵🩵 مامان مامانی🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری