روش جلوگیریتون چیه؟؟ کدوم بهتره

۶ پاسخ

کاندوم

من بنظرم طبیعی یاکاندوم

تا چهل روزگی که ندید بعدش دوباره پریود شدید دستگاه بهترین کاره

iud بهتره

طبیعی😖😅

بعد از زایمان و توی شیردهی ریسک بارداری مجدد بالاست حتما طبیعی جلوگیری کنید درکنارش قرص جلوگیری مخصوص دوران شیردهی یا کاندوم یا دستگاه
خلاصه دوتا روش همزمان

سوال های مرتبط

مامان ملینا💞 مامان ملینا💞 ۱ ماهگی
مامان علی اقا😍💙 مامان علی اقا😍💙 ۱۴ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی
مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی
مامان قلب خونه ❤️‍🔥 مامان قلب خونه ❤️‍🔥 ۶ ماهگی