خانما روش جلوگیریتون چیه کدوم خوبه

۳ پاسخ

هم ک.اندوم و هم قرص شیردهی تازه میخوام برم آیودی هم بزارم🫠😁

پنج ماه پیش آمپول سه ماهی زدم پریود نشدن الان ک اندوم استفاده می کنم

من کاندوم استفاده میکنم به نظرم از همه کم ضرر تر و امن تره

سوال های مرتبط

مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان علی اقا😍💙 مامان علی اقا😍💙 ۱۴ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی
مامان مهوا🩷 مامان مهوا🩷 ۵ ماهگی
مامان بچه هام مامان بچه هام هفته نهم بارداری