من که تنبلی تخمدان دارم با همون فرمون میرم جلو
منم احتمالا دستگاه بزارم ولی بهداشت گفت خونریزی پریودیت زیادمیشه....کاندوم ک خوشمون نمیاد قرص هم بدنم نمیسازه ....دوبارهم طبیعی ناخواسته باردار شدم
کاندوم.البته آخر کار میزاره از اول نمیزاره،یه جورایی طبیعی به حساب میاد فک کنم
با پزشکتون مشورت کنید
قرص و طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.