۵ پاسخ

من که تنبلی تخمدان دارم با همون فرمون میرم جلو

منم احتمالا دستگاه بزارم ولی بهداشت گفت خونریزی پریودیت زیادمیشه....کاندوم ک خوشمون نمیاد قرص هم بدنم نمیسازه ....دوبارهم طبیعی ناخواسته باردار شدم

کاندوم.البته آخر کار میزاره از اول نمیزاره،یه جورایی طبیعی به حساب میاد فک کنم

با پزشکتون مشورت کنید

قرص و طبیعی

سوال های مرتبط

مامان ملینا💞 مامان ملینا💞 ۱ ماهگی
مامان علی اقا😍💙 مامان علی اقا😍💙 ۱۴ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی