کیسه اب پاره شده یا بخاطر چی
من تو سی هفته سزارین شدم نزدیک ب یکماه بچم توی آن آی سیو بود الان آوردم خونه ولی با شلنگ تغذیه شیرمیخوره میگن باید وزن بگیره با شیشه ک میخوره کبود میشه کسی تجربه ایی داره یا آشنایی ک بدونه وزن بگیره خوب میشه؟ اگر کسی تجربه ایی داشت از نگرانی درم بیاره خاهش میکنم
سلام میشه توروخدا جوابمو بدی منم ۲۷ هفته بدنیا اومده حالشم خوب نیس😭😭😭
سلام گروه روبیکا مخصوص نوزاد نارس برای لینک گروه ب ایدی روبیکا پیام بدین
@M79402403
نوزادنارس نوزاد زودرس کوچولو عجول هفت ماهگی زایمان زودرس
حتما تحت نظر دکتر متخصص باش ،با وزن چقدر بدنیا اومده منم ۳۳هفته بدنیا اومد ،تحت نظر دکتر متخصص کودکانم من شیرم زود فقط شد شیر خشک بهش میدم ۳بار عوض کردم رفلاکس و کولیک ام داره سعی کن شیر مرتب بهش بدی بدنشو آروم ماساژ بده با روغن من ببلاک مخصوص بچه های نارس و کم وزن بهش میدم
مامان امیرعلی میشه درخاستم قبول کنید
لینک تلگرامی نوزادای نارس برای دلگرمی به مامانایی که نوزاد نارس دارن تجربه هامون وبه اشتراک میزاریم❤️
https://t.me/+w9vOMo1V8WgxYWJk
بچه منم ۴۰روزه دستگاهه
وزنش چقده
من۳۰هفته طبیعی زاییدم با پا
3۲ هفته زایمان کردم خداروشکر الان بچم سالم سالمه ولی اولش خیلی سختی کشیدم
سلام عزیزم تروخدااا میای شخصی منم سه قلوام کیسم پاره شده بیمارستانم تروخدا بیا شخصی درخواست دادم سوال دادم خدا خیرت بده من حرفاتو بشنوم نکرانیم رفع شه دارم دق میکنم
۲۷هفته وزن بچه چقدر بود حالش چطوره الان و…امپول ریه زده بودی؟
عزیزم ببخشیدا ♥️♥️ سالمموندن؟
منم دوقلو باردار بودم با درد زیاد تو ماه شین کیسه ابم پاره شد
توکلت بخدا باشه عزیزم امید داشته باش ❤️
منم ۲۷ هفته زایمان کردم بچهات از کی تو دستگاهن؟
من ۳۲هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.