۱۸ پاسخ

کیسه اب پاره شده یا بخاطر چی

من تو سی هفته سزارین شدم نزدیک ب یکماه بچم توی آن آی سیو بود الان آوردم خونه ولی با شلنگ تغذیه شیرمیخوره میگن باید وزن بگیره با شیشه ک میخوره کبود میشه کسی تجربه ایی داره یا آشنایی ک بدونه وزن بگیره خوب میشه؟ اگر کسی تجربه ایی داشت از نگرانی درم بیاره خاهش میکنم

سلام میشه توروخدا جوابمو بدی منم ۲۷ هفته بدنیا اومده حالشم خوب نیس😭😭😭

سلام گروه روبیکا مخصوص نوزاد نارس برای لینک گروه ب ایدی روبیکا پیام بدین
@M79402403
نوزادنارس نوزاد زودرس کوچولو عجول هفت ماهگی زایمان زودرس

حتما تحت نظر دکتر متخصص باش ،با وزن چقدر بدنیا اومده منم ۳۳هفته بدنیا اومد ،تحت نظر دکتر متخصص کودکانم من شیرم زود فقط شد شیر خشک بهش میدم ۳بار عوض کردم رفلاکس و کولیک ام داره سعی کن شیر مرتب بهش بدی بدنشو آروم ماساژ بده با روغن من ببلاک مخصوص بچه های نارس و کم وزن بهش میدم

مامان امیرعلی میشه درخاستم قبول کنید

لینک تلگرامی نوزادای نارس برای دلگرمی به مامانایی که نوزاد نارس دارن تجربه هامون وبه اشتراک میزاریم❤️

https://t.me/+w9vOMo1V8WgxYWJk

بچه منم ۴۰روزه دستگاهه

وزنش چقده

من۳۰هفته طبیعی زاییدم با پا

3۲ هفته زایمان کردم خداروشکر الان بچم سالم سالمه ولی اولش خیلی سختی کشیدم

سلام عزیزم تروخدااا میای شخصی منم سه قلوام کیسم پاره شده بیمارستانم تروخدا بیا شخصی درخواست دادم سوال دادم خدا خیرت بده من حرفاتو بشنوم نکرانیم رفع شه دارم دق میکنم

۲۷هفته وزن بچه چقدر بود حالش چطوره الان و…امپول ریه زده بودی؟

عزیزم ببخشیدا ♥️♥️ سالم‌موندن؟

منم دوقلو باردار بودم با درد زیاد تو ماه شین کیسه ابم پاره شد

توکلت بخدا باشه عزیزم امید داشته باش ❤️

منم ۲۷ هفته زایمان کردم بچهات از کی تو دستگاهن؟

من ۳۲هفته

سوال های مرتبط