۳ پاسخ

دختر من امروز خیلی سرفه های خشک می‌کنه

سرفه خشک از حساسیت یا رفلاکس . نئوتادین یا سیتریزین شربت اش خوبه واسه حساسیت نیم سی سی هر ۸ساعت بدی

اگه ببری دکتر بهتره زیر نظرش پلارژین بده عالیه

سوال های مرتبط

مامان ♥️♥️♥️♥️♥️ مامان ♥️♥️♥️♥️♥️ ۱ سالگی
مامان سلین قشنگم مامان سلین قشنگم ۱ سالگی
مامان مهسین🌙 مامان مهسین🌙 ۱۴ ماهگی