مامانا با حس افسردگی تو بارداری چ میکنید؟

۴ پاسخ

درکتون میکنم بارفتن توی انیستاوکتاب خواندن پیاده روی کردن وباکارهایی که دوست دارید انجام بدین خودتونوسرگرم کنیدکه حالتون بدترازاین نشه

منم همش دلم گرفته ناراحتم ولی نمیدونم چمه
همه دلخوشیم دیدن بچم تو ان تی دیروز بود ک شد بدترین روزم چون هم دکتر بد اخلاق بود هم اینکه نمیخوام ناشکری کنم گفت احتمال دختر و من همش صداش میزدم پسرم پسرم نمیدونم کارم درسته یا نه میترسم خدا قهرش بگیره ولی من حس میکنم پسره ..من عاشق دخترم ولی دلم میخواداولی پسرباشه

من فعلا دوقطبی شدم یار حالم بده گریه میکنم از عااالم و آدم بدم میاد یبار الکی خوشحالم میخندم ازهمونا ک بدم میاد باهاشون اوکی میشم😐

من که ربطی به بارداری نداره حساس تر شدم شاید ولی کلا دپرسم که هیچ چیز اونجوری که میخوام نیست

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان آقا سید🩵🥸 مامان آقا سید🩵🥸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان الوچه‌مامانش مامان الوچه‌مامانش ۳ ماهگی
مامان نِلا🌙 مامان نِلا🌙 هفته سی‌ام بارداری
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نِلا🌙 مامان نِلا🌙 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۵ ماهگی